Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Dilemma - 28 augusti 2009 20:24

W har programmerat någon form av dist plugin. Han är otroligt duktig, men jag kan inte ens förstå vad han faktiskt har gjort. Först sitter han i ett program och bestämmer vad som ska hända med ljudet, sen satt han med photoshop och gjorde en snygg "framsida".


Han ropade på mig.

-Kom och titta!

Jag kommer och tittar, tittar noga. Han vrider en knapp fram och tillbaka.

-Jaa, fint. Är det knappen jag tittar på?

-Men hör du inte! Nyss var det diskant och nu är det bas.


Jag är imponerad. På riktigt.

Av Dilemma - 28 augusti 2009 13:44

Den här veckan har gått riktigt snabbt och det har jag ingenting emot. Men tyvärr kommer nog även helgen att gå snabbt och det är inte lika roligt. Imorgon ska jag och Wilma tävla i Rallylydnad igen och på söndag är det äntligen Tjejmilen. Jag skriver äntligen, inte för att jag längtar efter den, utan för att det ska bli skönt att den är över så att jag kan ta en paus i löpträningen. Det här blir tredje året jag springer och det är inte lika spännande längre. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards