Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Dilemma - 11 januari 2010 20:48

Det slog mig nu när jag tänker tillbaka på förra året att jag aldrig blev förskyld under hösten. Jag brukar alltid bli lite förskyld under höstterminen. Inte så att jag behöver vara hemma från jobbet. Men så att jag måste snyta mig, hosta, äta halstabletter och Ipren och avvakta med träningen ett tag. Men den här höstterminen har jag inte varit förskyld alls. Inte ens lite snuvig. Skönt. Hoppas att jag klarar mig hela vårterminen också.

Av Dilemma - 11 januari 2010 18:14

För någon vecka sedan köpte jag och W Aftonbladet för att man fick med några avsnitt av "I manegen med Glenn Killing" i en av bilagorna. Jag tycker att Killing gänget är vansinningt roligt. Jag har sett allt de har gjort. Har haft det mesta på VHS. Har sett dem live. Vi var tvugna att köpa Aftonbladet, särskilt som vi har gjort oss av med videon nu.


I bilagan visade det sig att det fanns en hel Killing-kampanj nu. Man får med något av Killing gänget varje vecka i några veckor. Och flera DVD'er hade vi redan missat. Men ingen fara på taket! Det går att beställa det man har missat från Aftonbladets Webbshop.


Vi blev galna. Klickade hej-vilt på allt vi ville ha. Och idag kom DVD'erna. Men istället för "I manegen med Glenn Killing live från Berns" fick vi "I manegen med Glenn Killing avsnitt 4-7", samma DVD som vi fick med i bilagan som vi köpte. Irriterande. W skrev ett mail för att be dem skicka rätt DVD också, men mailadrssen som de angett på följesedeln funkar inte. Och de har bara telefontid 9-12 måndag-torsdag. Svåra att få tag på alltså.


Det får mig att tänka lite på när jag, efter gymnasiet, jobbade med att skicka produkter. Vi tyckte att vi var duktiga när vi på flera tusen produkter i månaden bara hade 2-3 felplock. Men när man är kund och får fel är det inte roligt...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards