Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Dilemma - 2 februari 2010 19:21

Av: Stephenie Meyer


Det här är fortsättningen på Twilight och New Moon och den är lika bra och härlig att läsa. Det finns inte så mycket mer att säga om boken. Det händer egentligen inte så mycket i den.

Av Dilemma - 2 februari 2010 11:46

Igår kväll satt jag i sängen och läste innan jag skulle sova och Wilma låg mot mina ben under täcket som vanligt. Men hon kändes inte som vanligt. Hon kändes mjuk, men inte ”pälsig”. När jag undersökte saken upptäckte jag att hon på något sätt hade hamnat inuti själva påslakanet.


Efter ett tag blev det kanske svårt att andas där under för hon kom upp och stack ut huvudet genom hålet där man kan ha händerna när man gör sitt bästa för att försöka få in ett täcke i ett påslakan. Då låg hon med kroppen i påslakanet, med huvudet på kudden, ut genom hålet. Det såg så gulligt ut att jag fick svårt att läsa och var tvungen att kolla på henne istället.


Till sist blev det nog för varmt för hon pressade sig ut genom hålet, på bekostnad av påslakanet. Wilma är liten, men inte så liten att hon kan krypa ut genom ett hand-hål utan att det knakar och spricker.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards