Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Dilemma - 6 februari 2010 21:33

Kort sammanfattning:


1. Ola - Meningslös låt. Vem är Nathalie?!

2. Jenny Silver - Ser ut som att huvudet inte hör ihop med kroppen. Jag orkar inte se den där armrörelsen en gång till.

3. Linda Pritchard - Härliga Balkan-toner och snyggast ikväll.

4. Pain och Salvation - Antiklimax. När ska låten sätta igång?

5. Ander Ekborg - Om det inte hade gått så bra för "La Voix" förra året hade den här låten aldrig fått vara med i år.

6. Jessica Andersson - Snyggt och vackert.

7. Frispråkarn - Redan i inledningen hör jag att den här låten inte kommer att gå vidare.

8. Salem Al Fakir - Bästa låten ikväll, men tråkigast scenshow.


Måns - Proffsig och en självklar programledare

Christine - Lite som att hon spelar en roll

Dolph - RESPEKT!!!

Av Dilemma - 6 februari 2010 19:49

Jag har varit ganska sur över det där med träningen hela dagen, men sen hittade jag en tröja som i alla fall piggade upp lite. Och nu är det snart Melodifestivalen också. Jag hejar på Dolph!


  

Av Dilemma - 6 februari 2010 12:29

Jag har ett absolut favoritpass på Friskis. Det är ett step-pass med min favorit-ledare. Det dumma med just det här passet är att hon som leder det har slutat med det. Hon har andra pass, men inte längre step. Däremot händer det ibland att hon är vikarie, och då gäller det att passa på att gå.


Imorse var hon vikarie. Jag blev väldigt glad när jag upptäckte det i veckan, även fast jag inte alls är förtjust i att träna på lördag morgon. Men jag bokade en plats. Drack ingen alkohol igår och gick och lade mig i god tid. Hade ställt väckarklockan och gick upp tidigt för att komma i form innan passet. Böt om till träningskläder tidigt och fyllde på vattenflaskan. Föreberedde mig för att gå hemifrån i god tid eftersom vi av någon anledning nästan alltid råkar komma till Friskis efter att bokningen släppts.


Men någonstans är det något som går fel! Vi kommer två minuter för sent till Friskis och någon annan jävel har stått och väntat och snott platsen.


Helvete, jävlar, fan, fitta, förbannat, kuk, satan, skit, rövhål, knulla, HELVETE!!!


Hela dagen är förstörd nu!!!!


Vi gick en timmes promenad istället och jag passade på att fota snön för att ha bevis på att det faktiskt har funnits en vinter med snö i Uppsala.


      

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards