Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Dilemma - 13 februari 2010 21:32

Kort sammanfattning:


1. Eric Saade - Det är klart att det blir bra när Kempe är med och skriver låten. Hur gick det för micken under regndansen?

2. Andra Generationen & Dogge - Varför gör de låten ihop? Varför är de ens med?

3. Anna Maria Espinosa - Snark. Tråkigt.

4. Highlights & MiSt - Cool refräng för att vara dansband, men vad hade egentligen MiSt där att göra?

5. Pauline - Rolig Musse-Pigg-frisyr och cool låt.

6. Andreas Johnson - Bra låt, men jag hade förväntat mig lite mer av Andreas.

7. Kalle Moraeus & Orsa Spelmän - Får inget grepp om det här. Gamla gubbar med fioler som gör sin grej.

8. Hanna Lindblad - Coola scenkläder om hon hade haft en liten kjol också. Show utan innehåll.


Det kommer inte att bli en så jätterolig final om alla tävlande är manliga soloartister...

Av Dilemma - 13 februari 2010 17:30

Vi började vår lördag med att gå en promenad med Wilma. Wilmas outfit för dagen var en kofta med tillhörande halsduk som vi köpte när vi var i New York, och hon hade sina fleecefötter på sig. Ungefär halvvägs på promenaden mötte vi en tant med en liten Chihuahua. (Jag fascineras alltid av hur stor Wilma ser ut när hon står bredvid en Chihuahua. Det känns märkligt.) Tanten blev väldigt förtjust över Wilmas kläder och framförallt över fleccefötterna. Hon skrattade och pratade länge om att Wilma kunde gå med strumpor. Vad bra det var. Hennes hund kunde inte gå med strumpor på fötterna, även om den skulle behöva på grund av kylan. Jag blev lite nöjd med Wilma då, att hon faktiskt accepterar det vi sätter på henne.


Sen åkte vi och handlade presenter till min mamma som fyller år imorgon. Jag har försökt få Wilma att lämna över en present på egen hand. Det går ganska bra. Men det finns också en risk att hon blir för exalterad av presenten och snabbt öppnar den själv. Vi får se om hon lyckas imorgon.


  

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards