Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Dilemma - 14 februari 2010 21:54

Mamma fyller år på Alla Hjärtans Dag. Hon har inte alltid gjort det. När hon föddes var det till exempel inte Alla Hjärtans Dag. Men så länge jag kan minnas har det varit det. Så vi var där idag och firade henne.


Wilma hade ett paket som hon skulle lämna över. Men trots att vi hade övat igår så gick det inte alls som det var tänkt. Wilma tog paketet, men sprang åt helt fel håll och började riva upp papperet. Jag är besviken på Wilma. I Wilmas paket var det en liten gosdjurråtta som höll i ett hjärta. W och jag hade köpt en sån supermysig pläd som vi också har två stycken av.


Jag hade bakat en tårta också. Ett laget chokladpuddig med kinapuffar. Ett lager vaniljkräm. Klädd med chokladmousse med chokladkrisp. Toppad med minimarshmallows och hjärtströssel. MUMS :)


  

Av Dilemma - 14 februari 2010 13:30

  

Av Dilemma - 14 februari 2010 10:30

Idag är det ju Alla Hjärtans Dag och då passar det bra att tänka lite extra på den man är tillsammans med. Vad det är man tycker om med den personen.


Anledningen till att jag tycker så mycket om W är för att:

Han är snygg

Han tjänar mycket pengar

Han gör bra musik

Han har samma intressen som jag

Han tycker om djur

Han blir aldrig arg

Han dricker inte kaffe

Han kan mycket om datorer

Han är rolig

Han har mörkt hår

Han tränar på Friskis


  

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards