Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Dilemma - 8 maj 2010 18:56

Av: Carolina Gynning och Alex Schulman


Den här boken består av en mailkonversation mellan Gynning och Schulman under ett halvårs tid. December 2006 till juni 2007.


De skriver väldigt bra båda två. Långa och målande mail. Och vissa saker som de pratar om känner jag igen från den tiden. Till exempel att Gynning tar ut och säljer sina bröst, eller att Schulman ska gifta sig med Katrin.


Boken är också ganska dyster emellanåt. Båda, men framförallt Gynning, verkar ha riktigt mörka perioder.


Men annars tycker jag inte att boken var så jätteintressant. Det var fanns, som jag ser det, inga spännande avslöjanden eller hemligheter. Jag funderade länge på hur boken skulle sluta. Och jag tycker faktiskt att Carolinas avslutande mail var väldigt passande. Men jag undrar om de har fortsatt att brevväxla och om de gör det än idag.

Av Dilemma - 8 maj 2010 11:46

Jag har försökt att tänka på min hållning senaste veckan. Vanligtvis sitter jag väldigt böjd på stolen, lutad över skrivbordet. Jag tycker om att ha armbågarna i bordsskivan och jag brukar ha musen långt fram, nästan bredvid skärmen. Jag blir krokig, men det är bekvämt.


Men nu har jag försökt att sluta med det där. Den här veckan har jag suttit helt rak i ryggen så att jag nu har fått träningsvärk.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards