Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Dilemma - 21 maj 2010 15:36

Det har hänt något med Wilma. Vi fick inte tillbaka henne i samma skick som hon var i när vi lämnade henne till mina föräldrar innan kryssningen.


När vi kom för att hämta henne igår så blev hon glad, men hon blev inte så där överväldigande glad som hon brukar bli. Hon sprang fram till mig och W, men hon försökte inte hoppa upp i famnen. Hon verkar slö. Vanligtvis har hon svansen rakt upp, men nu hängde den nedåt. När man tar i henne så spänner hon sig. Ibland piper hon till, fast ingen är i närheten och nuddar henne.


Vi har gett henne smärtstillande som hon hade kvar av sedan kastreringen och idag har hon varit piggare, men hon är fortfarande inte sig själv.


En annan sak som är annorlunda är att hon har aldrig varit rädd för humlor, hon brukar hugga efter dem om de kommer för nära. Men nu blir hon orolig och vill gömma sig om det kommer en humla...

Av Dilemma - 21 maj 2010 11:43

Nu när vi är hemma igen upptäckte jag att vi hade glömt vår väckarklocka på så att den har gått igång kl 05 varje morgon. Stackars grannar, särskilt med tanke på att det är väldigt lyhört här. Jag undrar hur länge väckarklockan är på innan den stänger av sig själv.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards