Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Dilemma - 1 juli 2010 16:04

Ett nytt hus håller på att byggas i närheten av där jag bor, lite närmare stan, och jag är intresserad av lägenheterna där. Det är väldigt fullt med hus redan mellan min nuvarande lägenhet och stan, så byggs det nytt så blir det bortanför mig. Men jag vill både bo nära stan och nybyggt så jag intresseanmälde mig till det här nya boandet.


Igår ringde mäklaren och berättade att det fanns två stycken treor kvar. Jag och W kollade på planritningarna igår, och visst är det superfint, men också superdyrt. 3,5 miljoner kostade den trean som vi tyckte verkade bäst, och jag har tvingats inse att om vi köper en så dyr lägenhet så kommer vi inte att ha särskilt mycket pengar över till annat sen. Idag mailade jag mäklaren och berättade att det tyvärr inte blir något köp. Det känns väldigt tråkigt. Och samtidigt undrar jag; vad är det för människor som köper en sån lägenhet? Och hur blir man en av dem?

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards