Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Dilemma - 7 juli 2010 22:26

Det finns en bläckfisk som heter Paul som har tippat vinnaren i ett gäng olika matcher i fotbolls VM. Han tippar vinnaren genom att välja av två olika lådor med flaggor på när han ska äta musslor. Och den här jävla bläckfisken har haft rätt varje gång! Jag funderade på hur han kan veta vilka som kommer att vinna. Men det kan han ju inte veta. Hur skulle det gå till? Det är ju omöjligt. Men sen slog det mig att Paul kanske inte gissar, det kanske är han som bestämmer. Läskigt!

Av Dilemma - 7 juli 2010 21:26

Jag tycker att jag har hunnit med mycket idag. Jag har jobbat, åkt en sväng till Gävle, tränat och nu kollar jag på Tysklandsmatchen.


Det finns en bra hund- och kattaffär i Valbo, utanför Gävle. Jag har varit där en gång förut när vi åkte förbi. I eftermiddags bestämde jag och W oss för att åka dit igen. Wilma följde med. Det tar ganska lång tid att köra till Gävle, men det var det värt för vi köpte massor med grejer. Förutom lite godis och tuggpinnar och småsaker så var jag ute efter en väska och en regnjacka. Och det hittade jag också, så det blev en lyckad tur. Wilma blev också nöjd. Särskilt väskan gillade hon. Den hoppade hon in i utan problem och sen ville hon ligga i den.


   

Av Dilemma - 7 juli 2010 10:45

För någon månad sedan hade jag aldrig hört ordet vuvuzela. Nu tycker jag att jag hör det överallt, hela tiden.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards