Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Dilemma - 9 juli 2010 16:39

Trosa är en riktigt mysig stad. Jag hade ingen uppfattning om Trosa innan jag hamnade här. Jag hade hört talas om stället, så jag visste att det fanns, men inte mer än så. Nu vet jag att det är lite gammeldags stuk på staden. Det finns små sommarvillor, kullerstensgator, caféinnergårdar och hamnbodar. Jag såg inga moderna affärer, utan allt verkade lokalt. Jag köpte en snygg klänning som jag ska ha ikväll när vi ska på restaurang.

Av Dilemma - 9 juli 2010 08:45

Vi kom fram till campingen igår och då har vi alla våra olika roller. Pappa och W bygger förtält, mamma pysslar och packar upp i husvagnen, jag går fram och tillbaka med en kanna och hämtar vatten och Wilma skäller på grannarna ”Nu bor vi också här så det är bäst att ni passar er”.


Jag trodde att jag skulle sova ut på den här minisemestern, men jag vaknade tidigare än vad jag gör hemma trots att jag då har väckarklockan ställd. Det har varit en riktigt bastunatt. Typ 30 grader varmt och absolut inget syre. Värre än vad vi har hemma. Det var väldigt svårt att sova. Tidigare år när jag och W har följt med på husvagnssemester har det varit augusti och då har det aldrig blivit riktigt så här jävla tokvarmt på natten.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards