Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Dilemma - 20 juli 2010 17:04

Av: Anna Jansson


Det här är en kriminalroman, den åttonde i serien, och utspelar sig på Gotland. Jag hade inte hört talas om boken eller författaren förut vilket borde innebära att de föregående sju böckerna kanske inte har gjort något jättestort intryck på läsarsverige.


Boken är ganska stillsam för att vara deckare. En lite lagombok för att fördriva tiden. Den blir mer spännande mot slutet.

Av Dilemma - 20 juli 2010 10:04

Jag blir galen.


Det ringer inte särskilt ofta i min mobil, det vanligaste är sms eller att jag komunicerar via Favebook. Men ibland händer det att det ringer och då svarar jag i stort sett alltid och då är det familj eller kompis som ringer.


Men det händer också att jag är upptagen och missar ett samtal och då är det alltid något speciellt. Jag fattar inte det riktigt. Det kan vara veterinären, något samtal jag väntar på eller dolt nummer.


Nu missade jag ett dolt nummer. Igår var jag inne hos min bank och skulle fixa ett nytt kontokort. Banktanten sa att hon skulle skicka hem det med posten och om det dök upp nå skulle hon ringa. Är det hon som har ringt? Ringer de med dolt nummer från banker? Varför lämnade hon inget meddelande?



Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards