Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Dilemma - 27 augusti 2010 18:13

Jag har skaffat mig en växt till mitt enorma fönster på kontoret. Men trots att jag valde ut en av de största växterna de hade på IKEA så kändes den väldigt liten när den väl kom på plats.


Andra veckan på nya jobbet har flutit på bra. På förra jobbet tyckte jag att det var alldeles för lite möten, jag kände att jag skulle vilja vara med på fler möten. På det här nya jobbet har jag redan varit på några möten och jag ingår i flera olika grupper som har möten vid olika tillfällen. Bland annat så ska jag vara på möte kl 10 varje måndag, kl 14 varje torsdag, kl 13 den sista måndagen varje månad och så tror jag att det är två möten till med fasta tider, plus att det är lite tillfälliga möten här och där för tillfälliga saker.


Det verkar också hända fler roliga sociala saker på den här nya arbetsplatsen. Vi hade After Work igår, och i mitten av september är det middag. Jag ingår i "The party planning committee" och idag var jag med och valde ut själva maten. Sen i mitten av oktober ska vi åka till Skottland i fyra dagar. Jag har aldrig varit där så det blir nog riktigt roligt. Jag ska också vara med och pynta en gran i december inför en grej som jag inte vet om den är offentlig än.


Fönstret är ungefär dubbelt så högt som det man ser på bilden, och sen är takhöjden ännu mycket högre.

 

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards