Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Dilemma - 31 augusti 2010 21:06

Varför är det så att det inte går att få till en fungerande träningsrutin och hålla sig till den? Inför den här höstterminen så har jag bestämt mig för att dra ner på träningen på Friskis lite. Vanligtvis har jag tränat 4-6 dagar i veckan, men nu har jag inte riktigt tid med det tycker jag. På tisdagar och varannan torsdag har jag agility och på söndagarna rider jag numera. Många helgdagar i augusti och september har jag tävlingar med Wilma och nu ska jag också börja med en kurs i rallylydnad på onsdagar. Därför har jag tänkt att jag ska träna på Friskis måndag, onsdag och fredag och nöja mig med det. Fast onsdagarna får bli torsdagar under tiden jag har kursen, men tre gånger i veckan har jag tänkt att jag ska träna, inte mer.


Men jag har knappt hunnit komma in i rutinerna så avbryts de. Om jag är förkyld imorgon också och låter bli att träna då med så har jag inte tränat på en vecka. Och som det känns nu är det väldigt troligt att jag inte tränar imorgon. Det skulle vara om jag blir mirakulöst frisk under natten.


Jag hoppas att jag åtminstone är återhämtad till på fredag så att jag kan träna då.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards