Alla inlägg den 8 september 2010

Av Dilemma - 8 september 2010 20:49

Nu har jag haft mitt första kurstillfälle som instruktör i rallylydnad och jag tror att det gick bra. Alla som hade anmält sig kom, och de ställde bra frågor och övade som de skulle på skyltarna. Jo, allt gick bra egentligen.


Det jag var rädd för innan var att det skulle vara för mycket tid för egen övning. Det tyckte jag att det var ibland på de kurser som jag själv har gått. Det är nog oundvikligt att ingen på kursen tycker det. Men även om jag ibland tyckte att det var för mycket egen övning så betyder ju inte det att jag inte tyckte att kursen var bra.


Jag tycker att det var en bra första gång och det blir nog ännu bättre nästa gång när de får öva på fler skyltar. Ju fler skyltar jag har introducerat desto fler har jag att göra kombinationer av.

Av Dilemma - 8 september 2010 11:40

Ett säkert, och trevligt, hösttecken är Idol. Tyvärr har jag inte riktigt tid att kolla nu när det går varje dag. Därför kollar jag på TV4 Play efter att det sänts på TV, då sparar jag in en kvart. :)

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards