Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Dilemma - 11 oktober 2010 18:04

Jag har skaffat en ny mobil. En av de här nyare sorterna. En android, en sån som jag inte alls hade tänka skaffa mig. Jag fattar nästan ingenting av den än så länge.


Anledningen till att det blev såhär var för att min förra krånglade. Den är ju bara ett halvår gammal, men varje gång jag laddar den så blir det laddningsfel. Eftersom den var så pass ny så gick jag till 3 för att försöka få det fixat. De ville skicka iväg den på lagning i två veckor och tyvärr hade de slut på låne-mobiler just då. Jag sa att jag kunde komma tillbaka senare i veckan för mobilen fungerar ju, den har bara lite kort batteritid. Men sen berättade jag också att jag var missnöjd med kameran och frågade vad det fanns för mobiler om man ville ha en bra kamera och helt plötsligt hade jag köpt en sån.Sony Ericson, Xperia, X10. Jag har provfotat lite med den men jag undrar om inte min gamla gamla mobil, K800, fortfarande äger i kameran (eller så minns jag den bara som mycket mer fantastisk än vad den var).


Sen jag skaffade min förra mobil, C510, så har nästan alla bilder här på bloggen varit tagna av min digitalkamera eller av W's iPhone för att jag tycker att C510 inte har levererat.


Här kommer ett exempel, båda bilderna är tagna vid samma tillfälle.


Här är nya mobilen, X10:

 

Och här är C510, den jag skaffade för ett halvår sen:

 

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards