Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Dilemma - 18 februari 2011 17:50

Jag blir förvirrad av det superfina vädret här på Gran Canaria. Jag får påminna mig själv om att det är februari och egentligen mitt i vintern. Jag ser inte fram emot att komma hem till 10 minusgrader och snö imorgon.


Innan vi åkte iväg på den här resa trodde jag att en hel vecka skulle kännas jättelänge. De flesta semestrar som jag och W åker på varar i 4 dagar och det brukar kännas ganska lagom. Men den här veckan har verkligen gått snabbt och jag skulle lätt kunna stannat en vecka till.


Vi har haft det skönt, solat en hel del och druckit en hel del drinkar. Men vi har också hunnit med en hel del aktiviteter. Spelat minigolf, åkt in till Las Palmas, varit på Garbo's (typ Wallmans), varit på marknad i Mogán, promenerat mm. Det mest spektakulära som har hänt är att brorsan och hans kompis efter ett oväntat möte med maffian blev av med alla sina pengar.

Av Dilemma - 18 februari 2011 12:00

(Idiotrepubliken)


FILMTIPS


Genre: Komedi

Från: 2006

Längd: 84 min

Kända skådisar: Luke Wilson


Handling: Smarta/välutbildade/driftiga människor skaffar få barn medan lata/white trash/lågutbildade skaffar många, gärna med olika partners, och 500 år in i framtiden har det fått förödande konsekvenser för samhället. Joe Bower hamnar i framtiden i ett experiment och blir snart utsedd till världens smartaste man.


Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards