Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Dilemma - 1 augusti 2011 19:05

Nu har jag hämtat mina glasgrejer som jag tillverkade under glasblåsningen som jag fick i present av mamma och pappa. Jag blev faktiskt ganska nöjd.


Droppar i mörklila. Färgen syns inte så bra på bilden. Två stycken blev örhängen och en ett halsbandssmycke.


Hjärtan. Det mörkare ska W få och det orangea är till mamma och pappa. 


Det här är nog min favorit. Ljusstake för värmeljus i svart och lila. 


Två svarta dricksglas.   

Av Dilemma - 1 augusti 2011 10:31

Av: Dean Koontz


Odd Thomas är den första boken i en serie om killen med samma namn. Odd kan se döda människor och hjälpa dem att få fast sin mördare. Han kan också, som i den här boken, se skugglika figurer som varslar om att något hemskt kommer att hända.


Odd är säker på att staden där han bor kommer att drabbas av en större katastrof, men han vet inte var eller av vem. Under ett och ett halvt dygn får man följa Odd och hans försök att förhindra katastrofen och rädda så många liv som möjligt.


Historien går fort fram och är lättsamt skriven.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards