Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Dilemma - 18 augusti 2011 18:53

Jag har blivit förtjust i ett märke som heter "jane iredale". Det började med att jag fick prova lite av syrrans lip gloss när hon gjorde sin brudsminkning inför sitt bröllop. Jag använder läppglans varje dag, för jag tycker att läpparna blir alldeles för torra annars, och det finns väldigt många dåliga läppglans och inte så många bra. Jag kände direkt att jane iredale hade ett bra läppglans.


Sen när Wilma tuggade sönder det läppglanset som jag var mest nöjd med i somras så bestämde jag mig för att köpa ett av jane iredale. Jag letade igenom hela stan, men affärerna inte bara inte hade det, utan hade inte ens hört talas om märket. Jag fick åka till Göteborg för att köpa det. Men väl där så blev jag så inspirerad av säljaren att jag köpte ett läppstift istället för läppglanset som jag hade tänkt mig. Jag gillar egentligen inte läppstift och ångrade mig när jag kom hem. Men jag tycker bättre och bättre om det där läppstiftet och nu gillar jag det verkligen. Jag är glad att jag köpte det.


Och sen hände en knasig sak när jag var hos hudterapeuten idag. När jag skulle betala för min ansiktsbehandling, och en dermalogica peeling som jag också behövde, så slängde hon fram en liten prov-mascara som jag fick med. Av märket jane iredale! Jag ställde massor av frågor och tittade igenom hela dera sortiment. Den nyansen som jag ville ha på läppglanset hade de inte inne, men det slutade med att jag bad henne beställa det åt mig. Nu ska jag använda upp alla läppglans som jag redan har och sen ska jag bara använda jane iredale i fortsättningen.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards