Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Dilemma - 27 augusti 2011 17:21

Efter alldeles för få timmars sömn gick jag, W och Wilma upp tidigt för att köra till Vallentuna och för andra gången tävla officiellt i rallylydnad. Det blev en perfekt dag. Vädret var över förväntan, sommarvärme nu i slutet av augusti. Jag träffade och pratade med mycket rallyfolk som jag har lärt känna vid olika tillfällen under året. Banan var rolig. Och Wilma gjorde bra ifrån sig. Hon fick över 70 poäng vilket innebär att hon "bara har 1 level kvar innan hon kan prestiga". Närmare bestämt fick hon 96 poäng av 100 möjliga, vilket blev en 8'de placering. (Det är många duktiga nu, och många får höga poäng.) På måndag startar jag en nybörjarkurs i rallylydnad igen och det kändes bra att komma igång lite själv också innan kursen börjar.


   


Av Dilemma - 27 augusti 2011 01:30

Ikväll (natt?) har jag och W varit och kollat på liveband. Det känns som att det var väldigt länge sedan vi såg ett band live. Det var flera olika band som spelade, men vi gick för att se Kite.


Innan Kite såg vi Diskoteket, som vi har sett förut. Helt okej band tycker jag. Men sen blev det Kite och de var jättebra. Jag gillar verkligen deras låtar och Ways to dance har varit en riktig favorit ett tag nu. De levererade och jag gick hem helnöjd.


Diskoteket:

 

Kite!

 

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards