Alla inlägg den 1 september 2011

Av Dilemma - 1 september 2011 21:34

Nu har jag varit i nya lägenheten och jag har fått svar på vissa frågor. Nu vet jag hur den ser ut. Den kändes ganska stor, men den hade ju såklart gärna fått vara ännu större. Jag har en garderob som jag inte riktigt vet var jag ska göra av och jag tror inte att jag kommer att klara mig utan den. Jag har en idé om var den kan stå och jag hoppas att det kommer att fungera när alla möbler är på plats.


Det är ganska mycket att göra i ordning. Nu när det var tomt på möbler så såg man alla skavanker och pluggar i väggarna. Från början hade jag tänkt att vi kunde låta vardagsrummet vara som det är, men nu känner jag att jag vill passa på att måla om det också. Lika bra att göra allt nu innan vi har flyttat in.


Jag tror att jag kommer att trivas där när våra saker är på plats. Det känns som att det kan bli riktigt bra.


Det kommer säkert att bli jobbigare att flytta än jag tror, men vi har gott om tid på oss och kan ta lite i taget.


Det känns inte som att den nya lägenheten ligger så jättelångt bort ändå. Nu har jag bara gått fram och tillbaka mellan lägenheterna, det kanske känns längre om jag kommer från jobbet. Men samtidigt så kommer jag att bo närmare Willys och Gunnars Hund och Katt vilket är bra.


Mäklaren hade inte lämnat något bubbel, men vi fick en brandvarnare, brandsläckare och brandfilt. Hon tror att det finns risk för eldsvåda.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards