Alla inlägg den 30 september 2011

Av Dilemma - 30 september 2011 23:30

Idag blev jag inte lika trött på kursen. Det var både kortare och lättsammare föredrag och luften kändes inte lika tung. Allt som allt är jag nöjd med kursen.


Trots att jag inte blev lika trött som igår så blev det ingen spinning idag. Istället gick jag och W till nya lägenheten och byggde ihop möbler. Det börjar verkligen ta form där nu och det känns som att det kommer att bli bra.


Nu är vi  "hemma" och kollar igenom veckans missade Idolavsnitt.

Av Dilemma - 30 september 2011 12:00

FILMTIPS


Genre: Dokumentär

Från: 2007

Längd: 79 min


Handling: Fenomenet "King of Kong" visar att en film inte behöver handla om familjetragedier, episka hjältar eller hjärtskärande krig för att vinna publikens, kritikernas och filmfestivalernas hjärtan. Två nördar och ett TV-spel går minst lika bra. Det här är en av senare års tveklöst mest hyllade och omtalade filmer och liknar ingenting du någonsin sett tidigare! Och allt är dessutom på riktigt...


Under det tidiga 1980-talet satte legenden Billy Mitchell ett rekord i tv-spelet Donkey Kong vilket höll i 25 år, tills skolläraren Steve Wiebe knäckte honom. Detta satte igång en enorm konspirationsteori om fusk och det enda sättet att kröna mästaren var en ny tävling... (Källa: cdon.com)

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards