Alla inlägg den 8 november 2011

Av Dilemma - 8 november 2011 22:15

Joe Labero showen ikväll var såklart häftig. Coola tricks, bra underhållning. Min roligaste tisdagskväll på länge. Jag ska inte ge mig på att försöka beskriva showen. Det var Joe Labero helt enkelt, då förstår ni. Men en märklig sak hände (utöver allt annat märkligt). Mitt i ett trick började några ur publiken ropa. Jag hörde inte vad, men någon sa "Hallå?". Vi satt på balkongen och det här hände på parkett under oss. Det fanns en kameraman som filmade Labero under showen så att det visades på skärmar ovanför scenen. Han slutade filma och Labero avbröt sig mitt i tricket. "Det är klart han ska ha hjälp" eller något liknande sa han, sen stod han bara och tittade, väntande ut mot publiken. Det blev ingen tumult, inget mer hände, inget hördes. Sen sa Labero "vi tar en stunds paus" och så gick han av scenen. Efter ytterligare någon minut sa en assistent att alla skulle sitta kvar på sina platser. Efter några minuter till hördes försiktigt applåderande därifrån under oss på parkett. Och en kort stund efter det fortsatte showen som om ingenting hade hänt. Det var odramatiskt och konstigt och jag undrar verkligen vad som hände.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards