Alla inlägg den 13 november 2011

Av Dilemma - 13 november 2011 21:52

Det här har varit en bra söndag trots att jag vaknade bakis efter bara 6 timmars sömn. Jag började med att äta brunch med pappa med flera och har sen mest bara slöat hela dagen. Det har varit otroligt skönt att bara slappa och inte fått någonting gjort, utan att det har spelat någon roll. Jag har inte känt något måste att få något uträttat idag. Härlig känsla. Jag kollade på film mitt på dagen. Det var länge sedan jag hann med det sist. Jag såg 127 timmar. En verklighetsbaserad film om en kille som klättrar och fastnar med armen under en sten. Efter 127 timmar kommer han loss efter att ha karvat av sin egen arm med en liten, slö kniv. Det händer inte så mycket i filmen, så jag tycker att den var bra gjord som ändå håller intresset uppe ända till slutet. Mycket handlar ju om att ha en bra skådis när det är en film med bara en huvudperson och den personen är med i varje scen i filmen. James Franco, som har huvudrollen i 127 timmar, levererar verkligen. Se filmen bara för att se hans insats.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards