Alla inlägg den 19 december 2011

Av Dilemma - 19 december 2011 21:15

Det fina med att jobba åt flera ställen är att bli bjuden på flera middagar. Det var väl tänkt som någon form av julfest, i kombination med avtackning av några kollegor som slutar. Men vi åt inte julmat. Som alltid när man börjar närma sig den här tiden på året så säger folk "Nej, inte julmat, det har man lessnat på vid det här laget". Så har det alltid varit, vilken arbetsplats jag än har jobbat på. Men jag förstår inte var folk hinner tröttna på julmaten. Hur många julmiddagar hinner folk bli bjudna på i december? Jag har inte ätit någon julmat alls än.


Hur som helst så var det en jättetrevlig fest. Jag saknar inte alls julmat, men jag kan inte påstå att jag har lessnat på det.


Jag hade fått i uppdrag att vara i en grupp som skulle hålla i en fysisk aktivitet under festen. Vi snackade ihop oss och valde limbo. Jag tycker att det blev riktigt lyckat. Det var kul att alla gick in för det. Nu sa jag visserligen att det inte var frivilligt och att alla måste prova, men ändå kul att alla gjorde det också.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards