Alla inlägg den 21 december 2011

Av Dilemma - 21 december 2011 22:08

Jag har beställt skylthållare till mina rallylydnadsskyltar, och idag efter jobbet åkte jag och hämtade dem i Järfälla. Det var hon som jag gick instruktörsutbildningen för som jag beställde skyltarna av så idag åkte jag tillbaka dit där jag gick kursen. På väg dit slog det mig att det är ganska exakt ett år sedan jag gick utbildningen. Då var det typ snöstorm när jag körde och det var svårt att se avfarterna och det var sjukt halt så det gick väldigt långsamt att komma fram. Idag var det också ganska halt, och väldigt mörkt, men det var ändå mycket enklare att köra än för ett år sedan.


Eftersom jag körde långsamt kom jag lite sent och det var redan andra hundar där när jag och Wilma kom fram. Wilma har alltid haft lite problem att komma in i en hundskock, blivit nervös och skällig och lite arg. Men nu kändes hon mycket mer avslappnad och lite nyfiken. En hund kom fram till henne utan att hon backade eller sa ifrån och hon nosade till och med på den. Jag tror att det är för att hon går på dagis nu som hon har blivit mer van och det är jag väldigt glad för.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards