Direktlänk till inlägg 30 januari 2012
Av: Jonas Joelson
Efter första kapitlet tycker jag att Tabula Rasa Hotels känns som en grabbig chick-lit och påminner mig om Sophia Wolf Lösnitz Stockholm Rosé med mycket supande och festande. Men Tabula Rasa Hotels är mer än så. Med ett halvårs mellanrum får man följa reklamaren David Skoglund före och efter en avgörande händelse i hans liv.
De mystiska Tabula Rasa Hotels har kontaktat reklambyråer i Stockhom med en svårknäckt hemsida för att avgöra vilken byrå som ska få jobba med lanseringen av deras nya hotell i Sverige. David tar sig an hemsidan för att vinna både jobbet och kvinnan som jobbar för hotellen.
Det är fartfyllt, det är spännande, det är Stockholm och det är kuber.
REKOMMENDERAR
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | |||||||||
2 |
3 | 4 |
5 | 6 |
7 |
8 | |||
9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | |||
16 |
17 | 18 |
19 | 20 |
21 | 22 |
|||
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
|||
30 | 31 |
||||||||
|