Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Dilemma - 10 mars 2012 15:52

Jag har varit i Tuve idag på ett mysigt café med soppbuffé. Jag gillar soppor, jag tycker alltid att de är goda. Det verkar vara svårt att misslyckas med en soppa. På caféet som vi var på fanns det broccolisoppa och fisksoppa, båda var goda men broccoiln ett strå vassare.


 

Av Dilemma - 10 mars 2012 15:41

Gårdagen har jag ägnat åt shopping på NK i Göteborg för presentcheckar som jag fått av syrran som tack för min insats som brudtärna förra året. Vi gick runt och kollade utbudet och på översta våningen upptäckte jag till min glädje att Desigual fanns. Då blev det lätt att välja affär och jag köpte en klänning där. Jag köpte också (inte på Desigual alltså, men på NK) två olika sorters te och för de sista pengarna en skål som jag tyckte var fin, men som jag egentligen inte kunde komma på något användningsområde för. Men när syrran föreslog att jag kunde äta glass ur den kändes det direkt helt rätt. Nu håller hon på och tillverkar glass i deras glassmaskin, det blir glass med daim i. Den glassen tänker jag äta ur min nya skål till finalen ikväll.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards