Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Dilemma - 25 mars 2012 11:45

Det gick releativt fort för mig och W att komma i ordning här i den nya lägenheten. På bara ett par månader hade vi köpt och ställt alla våra nya möbler på plats och packat ur alla våra flyttkartonger. Vi kan utan problem bo här och i och med det har inredandet helt stagnerat. Förutom någon enstaka väggprydnad som åkt upp under första månaden så är väggarna helt kala. Det finns både hyllor och tavlor som jag vill ha upp, men eftersom det inte är någon brådska så har det inte blivit av. Men nu, när förskylningen nästan har släppt sitt grepp och rastlösheten börja komma smygande, och jag för första gången på hela året har haft en helg helt utan planer, så har jag faktiskt plockat fram en hammare och hängt upp fem minitavlor i hallen föreställande döskallen av Damien Hirst på vykort som jag köpte för ett år sedan när jag var i Italien med jobbet. Vad tycks?


 

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards