Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Dilemma - 28 juni 2012 22:40

Bilen är i form igen. Den skötte sig fint på vägen till ridningen den här gången. Men innan jag åkte tog vi den till Statoil och gav den en omgång med damsugaren. Jag har ingen aning om vad som var problemet med den igår, men vi damsög bort en massa frön och torra löv som fanns på ett ställe under motorhuven. I förrgår körde vi bilen genom biltvätten och de där fröna som vi damsög bort hade omvandlats till en kompakt massa. Kanske hade det med saken att göra, kanske inte alls...


När jag körde till ridningen gick det som en ilning genom mig "nu stannar den" när jag körde på samma plats där bilen lade av igår. Men det var inga problem, den brummade på och körde vidare. Då tänkte jag att det var tur att det var en bil och inte en häst. Om man någon gång tänker tanken på en häst att den ska stanna där den har stannat förut så stannar den garanterat då också.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards