Alla inlägg den 20 september 2012

Av Dilemma - 20 september 2012 22:12

Ikväll har jag varit på ett jättetrevligt event med inspirationsföreläsningar om att "nå sina drömmar". Bettys inspiration heter företaget som anordnade kvällen och det var verkligen proffsigt anordnat. Det lottades ut smycken och andra priser. Man fick lyssna på tre inspirerande föreläsare och i pausen kunde man shoppa hos sponorerna på plats och äta snittar. Man fick även en goodie bag som jag tror att Wilma blev lite avundsjuk på.


Nästa event är den 29 november och heter Visa ditt rätta jag, om jag har tid då ska jag definitivt gå.


Den talaren som jag tyckte var roligast att få lyssna på ikväll var Evy Palm. Hon har sprungit Tjejmilen 26 gånger och vunnit 5 gånger. Hon har även sprungit en hel del andra lopp på otroliga tider. Eftersom jag själv har sprungit Tjejmilen några gånger så hade jag hört talas om henne, och det var intressant att höra henne själv berätta om sin resa ikväll.


Evy Palm

 


   


Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards