Alla inlägg den 10 maj 2017

Av Dilemma - 10 maj 2017 18:23

Av: Nora Roberts


Andra fristående delen i serien om vännerna på Templeton House. Jag tyckte om den första delen, Att våga drömma, men jag tycker inte lika mycket om den här. 


Den här gången får man följa fosterdottern Kate som får käppar i kiarriärshjulet och som uppvaktas av en perfekt man som hon inte tycker om.


Det är ganska länge sedan jag läste första delen i serien, så jag kommer inte ihåg riktigt vad den handlade om, men jag kommer inte ihåg den som så här fånig som jag upplever del två. Kate är en ganska arg person och jag tycker att det uppstår många onödiga och töntiga konflikter och diskussioner. På det stora hela följer den nog samma mönster som sist; kvinna och man, perfekta för varandra men de förstår inte att de passar ihop och försöker undvika att bli kära tills de till sist inte kan stå emot längre.


Lagom lättsam semesterbok om man kan bortse från krystade dialoger.


 

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards