Alla inlägg den 3 september 2010

Av Dilemma - 3 september 2010 22:24

W satt och kollade på TV och Wilma stod bredvid i soffan och skällde och ville ha uppmärksamhet, "lek med mig!".W fick nog och tog en boll som låg i soffan och kastade iväg den. Wilma for efter med en väldig fart.

"Hehe" skattade W. "Hundar tycker att det är så jäkla roligt att springa efter en boll, det skulle människor aldrig tycka."


Jag var tvungen att peka mot TV'n och påminna honom om att det är en fotbollsmatch som han sitter och kollar på.

Av Dilemma - 3 september 2010 19:25

Imorgon ska jag äntligen få en sovmorgon. Det blir den första på två veckor eftersom helgerna är så fulla med hundaktiviteter just nu. Det var nära att jag glömde bort att stänga av väckarklockan efter att den hade ringt i morse. Det hade ju varit snyggt om jag hade glömt det. Jag är väldigt glad att jag kom på det sen.


Jag undrar om jag kan sova länge imorgon eller om jag har blivit van vid att vakna tidigt nu och ändå kommer att vakna av mig själv någon gång runt 06.30 Det hoppas jag att jag inte gör. Efter imorgon så är det tre veckor till nästa sovmorgon och då gäller det också bara lördagen...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards