Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Dilemma - 5 februari 2010 22:25

Jag kollade på ett avsnitt av True Blood idag och då lagade Mary Ann en Souffle. Hon är så äcklig den där Mary Ann. Den där Soufflen skulle inte jag vilja äta, hur god den än är...


Av Dilemma - 5 februari 2010 19:14

Eller man kanske inte kan kalla det helg redan på fredagkväll. Men jag brukar göra det i alla fall. Jag brukar nog nästan börja kalla det för helg till och med på fredag förmiddag...


Förra helgen blev ju inte så mycket "helg", utan mer "jobb" med tanke på spelningen. På fredagen packade vi ihop alla grejer. På lördagen var spelningen. Och på söndagen, efter bara 5 timmars sömn, åkte vi raka vägen hem och orkade sen inte göra någnting. Det var första gången vi hade mer pengar kvar efter helgen än innan.


Den här helgen har jag inga planer på utgång. Imorgon börjar Melodifestivalen! Och jag är en sucker för Melodifestivalen så jag kommer att sitta klistrad. (Det blir nog coolt med vårt nya surround-ljud också, och den nya TV'n.) Dessutom är jag väldigt förtjust i Dolph, så bara det är ju en anledning att kolla.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards