Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Dilemma - 9 augusti 2013 17:00

När jag köpte mina senaste solglasögon så ville jag väldigt gärna ha ett par med spegelglas. Det ser coolt ut. Men det ser inte lika coolt ut på bild med allt som speglar sig i glasen. Särskilt inte om man fotar sig själv och man ser handen och mobilen som man kan göra i glaset till vänster på bilden. Då är den där lilla svarta speglingen av Wilma i högerglaset roligare.


 

Av Dilemma - 9 augusti 2013 10:40

Vi har fått lust att göra om lite här hemma. Vi har lessnat på vissa möbler och tror att det går att göra den del förbättrningar. Det första vi funderade på att ta tag i var att skaffa en TV-bänk som inte är lika djup som den nuvarande. Vi vill ha en som inte sticker ut mer från väggen än skåpet bredvid. Men TV-bänken är ganska stor, och det kommer nästa antagligen också att vara och för att slippa två stora TV-bänkar i rummet samtidigt så lade jag ut den gamla på Blocket igår. Jag tänkte att jag då hade skjutit upp det här med TV-bänk lite. Vi behöver inte skaffa någon ny innan den gamla var såld.


Efter en timme hade vi fått svar och efter två var den hämtad. Nu är vi alltså helt utan TV-bänk, eller ännu värre, utan ljud, eftersom vi har kopplat ur sladdarna. Borde nog fixa det här i helgen...


Innan:

 


Efter:

 
  

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards