Direktlänk till inlägg 21 september 2012
Jo, det går att få tillbaka hela biljettpriset i kontanter av SJ när ens tåg åker tillbaka till startstationen. Jag fick det här svaret från SJ:
Tack för att du har kontaktat oss.
Vi beklagar uppriktigt de problem som uppstod i samband med din resa 2012-09-01.
Naturligtvis ersätter vi dig och kommer att återbetala *hela biljettpriset*. Återbetalning görs till det kontot som du uppgivit.
Vi hälsar dig varmt välkommen åter som resenär ombord på våra tåg.
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 |
2 | ||||||||
3 | 4 |
5 | 6 | 7 |
8 | 9 | |||
10 |
11 |
12 | 13 |
14 | 15 | 16 | |||
17 |
18 |
19 | 20 | 21 | 22 |
23 | |||
24 |
25 | 26 |
27 | 28 |
29 |
30 | |||
|