Alla inlägg den 11 december 2012

Av Dilemma - 11 december 2012 19:15

Det har varit en värmeoptimering i vårt hus som har medfört att från och med nu ska man aldrig kunna få det varmare än 21 grader i lägenheten. Jag som är rätt så frusen av mig har känt mig motsträvig mot hela det här projektet. Nu när det ändå är genomfört så tycker jag att den största skillnaden är att det är mycket kallare på golvet. Därför har jag varit nere på stan och letat efter tofflor.


Det har inte varit lätt att hitta ett par perfekta. Min krav har varit följande:

Ingen häl - det ska vara lätt att sticka i fötterna utan att behöva använda händer.

De ska inte vara i form av djur.

De ska vara luddiga och sköna inuti.

De ska inte ha en stor blomma på sig eller annan märklig utsmyckning.

De ska inte ha en underlig färg.

De ska inte ha riktigt fårull - det plockar Wilma bort vid första bästa tillfälle, och hon kan inte tänka på annat innan de är helt kala.


Efter att ha avfärdat alla tofflor i nästan alla affärer i hela stan så hittade jag till sist ett par inne på Scorett som jag verkligen gillar. Emma - värmeoptimering 1-0.


 

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards