Alla inlägg den 14 december 2010

Av Dilemma - 14 december 2010 20:07

Imorgon ska jag och Wilma ha lite rallylydnadsuppvisning på invigningen för vår hundklubb som nu har blivit officiell klubb och på torsdag ska jag läsa några låttexter på en litterär festival. Det där med att läsa texterna kan gå hur som helst, där känner jag inte att jag behöver förbereda mig särskilt mycket. Kanske läsa igenom dem högt några gånger innan bara.


Däremot rallylydnadsuppvisningen har jag och Wilma övat på idag. Jag tänkte att vi skulle visa två skyltar från varje klass, så det blir en liten bana på åtta skyltar, varav fyra stycken är från högre klasser än vad vi har tävlat i än. Dessutom har jag försökt välja bort svängar eftersom det inte är så jättekul att titta på och undvikit sitt och ligg moment eftersom det kommer att vara iskallt i ridhuset och Wilma helst inte vill sitta och ligga då. Men jag har valt ut åtta skyltar nu som jag känner mig nöjd med och fått ihop det till en okej bana. Nu har jag och Wilma övat på momenten. När vi är i köket och övar fungerar det bra. När vi förflyttar oss ut till rummet fungerar det inte lika bra, men vi övar vidare. Jag hoppas att det kommer att fungera imorgon på uppvisningen.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards