Alla inlägg den 16 december 2010

Av Dilemma - 16 december 2010 21:39

Nu ikväll har jag läst upp tre texter som jag har skrivit på en litterär festival på Stadsbiblioteket. Jag tycker att det gick bra för mig och känner mig nöjd med min insats. Innan jag gick dit sa W att han inte förstod hur jag kunde utsätta mig för något sådant frivilligt, men jag kände mig inte särskilt nervös faktiskt. Det var några från mitt jobb där också vilket var roligt. Och W var där och lyssande såklart.


Efteråt när vi gick hem frågade jag W vad han hade tyck om själva festivalen, bortsett från min insats, men han citerade Jonatan Unge och påstod att det berörde honom inte alls när det var som bäst och riktigt illa när det var som värst. Det var tydligen bara under tiden som jag läste mina texter som han inte kände för att slita av sig skinnet.


Eftersom jag inte är någon van och "seriös" skrivare så tänkte jag att jag skulle vinna på knock out istället för kvalitet, och så här i efterhand tycker jag nog att jag lyckades med det.


 

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards