Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Dilemma - 13 oktober 2011 22:34

Jag och W behövde ett nytt hemmabio surround 5.1 ljud till nya lägenheten och åkte till MediaMarkt igår. Vi hade sett ut ett set som vi bara tänkte åka dit och plocka på oss, men stötte på problem när de bara fanns i vitt och vi hade tänkt oss svarta. Hade det varit garderobförsäljaren (den första) från IKEA så hade hon bara sagt "ja, det är de som finns" och försvunnit därifrån. Den här MediaMarkt killen sa istället "Nu finns de bara i vitt, men jag kanske kan visa er några andra alternativ". Han visade en bättre modell, han visade en annan modell, andra sorter och andra färger. Vi fick provlyssna på olika högtalare, ur olika förstärkare, musik och filmljud. Vi tittade på olika prisklasser och blev erbjudna rabatter. Vi diskuterade för- och nackdelar med väggfasta högtalare, golvhögtalare och med vita högtalare. När vi till sist köpte de vita högtalarna av den modellen som vi ville ha från början så kände jag att vi valde de högtalarna, inte att vi tog dem bara för att de svarta var slut. Jag är mycket nöjd.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards