Alla inlägg den 3 november 2009

Av Dilemma - 3 november 2009 19:25

Jag gillar faktiskt spinningledaren som har passet som jag var på nyss, fast hon är tjock. Hon gör lustiga ljud, miner och gester. Men idag förvånade hon mig väldigt med att plocka fram en cola-flaska att ha i vattenhållaren. Alltså med cola i. Det borde väl änså inte en ledare göra.


Förresten så kom jag ihåg pulsbandet den här gången. Istället glömde jag spinningskorna och tog med mig mina vanliga jympaskor. Men jag kom på det så att jag hann vända hem och byta.

Av Dilemma - 3 november 2009 16:59

Det blev mycket roligare att gå på spinning när jag började använda pulsklocka. Av någon anledning tycker jag om att ha koll på pulsen. Men bara när jag är på spinning. Och ibland när jag springer. När jag springer måste jag däremot alltid ha stenkoll på tiden. Det känns som en bortkastad löprunda annars.


Senaste gångerna jag har varit på spinning har jag råkat glömma pulsbandet hemma. Hoppas att jag inte gör det den här gången. Jag kanske ska lägga fram det redan nu...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards