Alla inlägg den 20 november 2009

Av Dilemma - 20 november 2009 19:17

Idag blev det svart klänning och lackleggings. Jag värmer upp med öl, men hade egentligen bara tänkt dricka sprit ikväll. Öl är godare, men jag blir inte lika bakis av sprit. Vi får se hur det blir. Nu när jag redan har börjat med öl är det möjligt att jag fortsätter med det också. Det var ju dumt...


  

Av Dilemma - 20 november 2009 16:00

När jag gick igenom en galleria på stan blev jag stoppad av en tjej som frågade om hon fick titta på mina naglar. Självklart. Jag älskar att visa upp mina naglar sedan jag började med Trind och de har slutat gå av och skiva sig och annat djävulskap.


Hon höll upp en märklig klossfil och frågade om hon fick ta bort nagellacket på en nagel. Absolut inte! Jag har inte suttit med nagelbandspeeling, nagelbandspetare, nagelfil, underlack, två lager lack och överlack för att en säljare på stan ska ta bort det sen. "Inte ens på en?" frågade hon. Jag förklarade att förutom jag så är tjejen som jag gör manikyr hos den enda som får röra mina naglar.


Hon sa att hon förstod, men jag tror ändå inte att hon gjorde det riktigt.


  

Av Dilemma - 20 november 2009 15:16

Jag tycker att veckorna har gått väldigt fort på sista tiden. Det är bara fredag-söndag-fredag-söndag. Men idag är det i alla fall fredag, det bästa av de två. Och ikväll är det utgång!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards