Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Dilemma - 14 juni 2010 20:32

Det är jättebra att vakna tidigt på morgonen, dagen har varit lång. Jag har tagit det lugnt hela dagen och ändå hunnit med mycket. Hoppas att jag vaknar 05 imorgon också.

Av Dilemma - 14 juni 2010 07:30

Trots att jag inte gick och lade mig förrän vid 24 igår så vaknade jag strax innan 05 i morse. Det brukar hända att jag vaknar på natten, och om jag då tittar på klockan och ser att det är två timmar kvar innan jag behöver gå upp så känns det väldigt skönt och jag somnar oftast om nästan direkt. Men nu i morse så kändes två timmar länge när jag tittade på klockan. Jag hoppades på att den skulle vara i närheten av 07 redan, jag kände mig ovanligt pigg.


Först tänkte jag att jag nog skulle blir trött igen ganska snart och låg kvar i en timme och försökte somna om, men när klockan var 06 insåg jag att det inte skulle hända. Jag föreslog för W att vi skulle gå upp, men han ville sova. Wilma däremot bangade inte. Jag gick ut med henne och sen satte jag mig och läste. Men inte ens att läsa bok gjorde mig trött och det var bara att acceptera att dagen hade börjat för min del. Jag tog en joggingrunda och nu är jag hemma igen och ska äta frukost.


God morgon!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards