Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Dilemma - 15 juni 2010 17:30

Nu har jag fått manikyr. Det blev franskt. Fräscht och naturligt. Istället för nagellack så lade hon på en gelé som gör att "lacket" inte flagnar utan sitter kvar tills nageln växer ut eller tills man tar bort det med remover. Och det torkade på en gång efter tre minuter i en UV låda, så jag behövde inte akta naglarna när jag gick därifrån och vara rädd för att stöta i något.


 

Av Dilemma - 15 juni 2010 08:56

Idag fyller jag år och det firar jag stillsamt. Restaurangbesöket i lördags var delvis för att jag fyller år, men idag blir det lugnt. När jag var liten inträffade min födelsedag alltid på en ledig dag, men sedan jag började jobba fyller jag ganska ofta år på en vanlig vardag. När jag var liten tyckte jag att det måste kännas jättekonstigt att gå i skolan när man fyller år, jag var så glad att jag aldrig behövde göra det.


Planer för dagen:

W väckte mig med en present i morse, en mulitfjärrkontroll, vilket är något som W har önskat sig i flera månader.


12.00 ska W och jag träffas för lunch.


14.20 ska jag på manikyr.


Ikväll har jag inte riktigt bestämt mig än. Det är en Träningstäving i agility som jag väldigt gärna vill vara med på. Vi har pratat med två veterinärer och den ena, neurologen, sa att vi kunde köra agility om det verkade som att Wilma orkade (och hon är hur pigg som helst). Den andra veterinären sa att vi skulle ta det lugnt, och att hon inte skulle ha kört om det var hennes hund. Men vi har undvikit träningarna, när man kör hinder och banor om och om igen i en dryg timme. Det här är en tävling och då kör man banan en gång, vilket borde vara lugnt nog. Det blir vädret ikväll som avgör.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards